Wiki:
Page name: DAA Role playing page [Logged in view] [RSS]
2006-09-16 15:15:48
Last author: Omega Zeon
Owner: shaybaby16
# of watchers: 8
Fans: 0
D20: 11
Bookmark and Share

Dragon Adoption Agency ROle playing page!



HEY HEY!! just 'cause this is an adoption agency doesnt mean we all cant role play! choose the type of dragon you are OR lol play as the owner of your dragon!! have fun! to whatever you like, but please..dont mess this page up anyone..you will be reported.

go back to main: Dragon Adoption Agency

Sparhawk finished off the cow in mid flight, He landed at a nearby stream and washed his claws and face before taking off into the sky again. He yawned, there had been nothing to do for the last month and it was really showing.

Username (or number or email):

Password:

2006-08-27 [Fearathress]: (rolls eyes) Icy swoops back down for another blow but miss her target and hit a building covering it in ice.

2006-08-28 [Dark Shiva]: I don't think [shaybaby16]is no longer coming to elftwon. Preheaps we should start over all the way?

2006-08-28 [silent_voice]: i dont know i think this is goin alright

2006-08-28 [Fearathress]: Yea i think she left for good. It doesnt bother me ethir way yall decide

2006-08-28 [Dark Shiva]: Okay, and let's actauly POST when rp'ing instead of using the comment box, please TT.TT

2006-08-29 [Fearathress]: Fine with me

2006-09-12 [Dark Shiva]: So then.... Lets start all over!

2006-09-13 [silent_voice]: Oh...alright

2006-09-14 [Fearathress]: alright

2006-09-15 [silent_voice]: Well who is going to clear it?

2006-09-15 [Fearathress]: i will if yall want me to.

2006-09-16 [silent_voice]: Lol whats the point of talking about it?

2006-09-16 [Dark Shiva]: sooooooo who ish gonna start it???

2006-09-16 [silent_voice]: -_- I guess i will... And dont put your name before, it doesnt really work well...

2006-09-16 [Fearathress]: what is the plot?

2006-09-17 [silent_voice]: Dunno, i suppose we will work that out while we are doin it ^_^

2007-05-13 [Erubeus]: So, I take it you guys gave up on this rp...

2007-05-14 [Fearathress]: Yes, it was kind of forgten. XD

2007-05-14 [Erubeus]: Hm..

2007-05-14 [Fearathress]: Yes

2009-06-05 [cyanidewolf]: sweet!!

Number of comments: 817
Older comments: (Last 200)

200 older comments
(0, 0-41):

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood