Wiki:
Page name: Jokers of Elftown [Logged in view] [RSS]
2008-12-06 19:24:53
Last author: Hedda
Owner: PixieStickChick
# of watchers: 19
Fans: 0
D20: 7
Bookmark and Share

Welcome to The Jokers of Elftown!!





Pictures:(for those with short attention spans! hehe)
Funny Pictures
Games For Blondes
Caption Contest **Poll**


This wiki is dedicated to all those funny people out there on Elftown. Yes, that includes the funny looking ones. OMG that was so lame...*rolls eyes* Anyway, moving on!! This wiki is open to any and all contirbutions of jokes, but please make sure they're funny ones. People that submit lame jokes will be shunned for the rest of eternity!! And then some!!! *evil laugh*....*clears throat* Sorry, got carried away there... Anyway lame comedians will earn themselves an all-expense paid, fabulous trip to our Jokers Hall of Shame!! YAY!!
And btw, if you want credit for something you submit add this:
Submitted by:[whatever your username is].
The first ones on the pages are put up by me. When more people start joining I'll sign my sn after jokes I've submitted, I suggest you do the same! ^_^
-[PixieStickChick]



The Links:
The Jokers (member list)
Rules: JoE Rules
Banners JoE Banners
Wanna see The Jokers Hall of Fame
Or perhaps The Jokers Hall of Shame




Username (or number or email):

Password:

2005-12-12 [T_Pop]: ok

2005-12-20 [M_Sinner]: We need to make this wiki MORE F*&^ING ACTIVE!!!!!!!!!

2005-12-26 [T_Pop]: YA!!!!!... HOW?!?!?

2005-12-26 [M_Sinner]: I HAVE NO IDEA!!! BUT ISN'T TYPING WITH ALL CAPS FUN?

2005-12-26 [T_Pop]: YES IT IS!!! lmfao

2005-12-27 [iippo]: ...everybody shouts at me again *curls into a ball and shivers* And make it active sillyheads by putting jokes into the pages.

2005-12-27 [M_Sinner]: well we DID that already... I mena that we have to get more people involved on here (thus getting more jokes on the pages, etc...)

2005-12-28 [T_Pop]: hhmmm... we could try the fun with lodgic thing... or maybe the pilot complain sheet thing

2006-01-01 [T_Pop]: Happy New Year!!!

2006-01-05 [NiceGuy213]: ok. can I get in on this?

2006-01-05 [T_Pop]: yes... ask someone who know's how though if you need help (im unforchantly not one of them) lol

2006-01-06 [iippo]: Just keep adding jokes and reading them and you will be "in on this". What's with the obsession on having a name in some list?

2006-01-06 [NiceGuy213]: I don't have an "obsession" with having my name on a list. I could really give a fuck less if it was on the list. I just had an idea of a new position, called the "Jokers of Elftown" and the council told me to come here.

2006-01-21 [PixieStickChick]: what I miss? *shifty eyes*

2006-07-07 [Thε ßαd Turkεy]: ...*picks nose*...

2006-07-07 [T_Pop]: *tosses smoke garnade in middle of group and runs like mad* ... ... ... dang... forgot to light it lmao

2006-07-08 [Thε ßαd Turkεy]: ...don't worry! I'll do it for you!

2006-07-08 [Thε ßαd Turkεy]: *lights it* ...MY EYES!!

2006-07-08 [nokaredes]: *lurks in the shadows*

2006-07-08 [Thε ßαd Turkεy]: ...What the?! ...who put those shadows there?!

2006-07-08 [nokaredes]: Me! ...otherwise, people'd see me...

Number of comments: 149
Older comments: (Last 200) 7 6 5 4 3 2 .1. 0

Show these comments on your site

Elftown - Wiki, forums, community and friendship. Sister-site to Elfwood