Username (or number or email):

Password:

 Register a user on Elftown 

brunettes r betta (yay look at my new pic :) its so cute(the 2nd one))

Member #121263 created: 2005-03-08 21:58:56Simple URL: http://www.elftown.com/121263   
Email: thinkXpink22@yahoo.com

Name: Tiffany anne

photo

aww look its me :) i love this pic, this is the most recent one :P

drawing

yay its my new pic :P

Elftown titles and orders
Town DrunkBeggarStreet child

Description:
IM ALWAYS ON MYSPACE!! WWW.MYSPACE.COM/SEXZIEYES OR MY AIM IS LFNGRL22 YAHOO IS THINKXPINK22 HOLLAR

<img:http://www.elftown.com/img/photo/12290_1094434050.jpg> aw its ben lol

<img:http://www.elftown.com/img/drawing/16649_1089072813.jpg>


<img:img/drawing/61929_1098532401.gif>

<img:http://www.elftown.com/img/photo/30958_1099961854.jpg>



~[Name:] Tiffany Johnson

~ [Nickname:] LFN girl looong story

~ [Birthdate:] May 22 1989, Jacksonville, Fl

~[Height:] 5'5, the last time i checked

~ [Eye color:] sexy brown ;)

~[School/work:] 11th grade, a junior

~ [Brothers/Sisters:] Sis- 8 Bro-15 Sis-13 Sis-18

~ [Relationship:] dont have one, im single

~ [Favorite Pyjama:] usually like a tank top, and pj pants, unless my step dad isnt here, then i wear a t-shirt and underwear :)

~ [Favorite Car:] BMW beetle

~ [Favorite colors:] Pink and Black fer sure

~[You spend most of your time rather inside or outside:] depends on what im doing!

~ [Laugh or dream:] both! both a lot!! heehee

~ [Serious or funny:] funny most of the time, i can try to be serious, but i end up being funny... a lot :)

~[Hug or kiss:] How about both at the same time? Can I say that? oh, well i just kinda did! :)

http://elftron.lysator.liu.se/img/drawing/101193_1121109418.jpg

~ [As what animal(s) would you like to reincarnate:] Dolphin most deffinately! 


kiss me ;) im a good kisser :* *MUAH*


<center><img:http://www.elftown.com/stuff/C%3Amy%20documentsMy%20Picturestempme.jpg>


!*~~*! Love !*~~*!


1) [Do you believe in love:] yes

2) [Do you believe in love at first sight?] yes

3) [Are you too shy to ask someone out:] no

4) [Who do you want to spend the rest of your life with?] i dunno

5) [Have you ever actually truly honestly been in love before?] yes

!*~~*! Relationships !*~~*!


[Who are your friend/s:] kali, ashley (gummi ass), matt, nicole, fatima, stephon, nick, sooooooooooooooooooooo many people!

[How many messenger buddies do you have :] 332

[Do your friends think your dumb?] lol everybody has a dumb side ....ha ha me!! *(RE*RE)*

[Who is the loudest friend:] kali sometimes, ashley most deffinately!

[Who is the quietest friend?:] Kali....lol kinda

[Do you have a crush?] hell yeah i do! as a matter of fact.....

[Do they know?:] wouldnt doubt it

[Name them:] ok now you are pushing it there...

faves:

~ [Boys names(kids):] Xander, or Zander...umm parker, landon, dakota, brandon...

~ [Girls names(kids):] Trina..Katrina...Hope & Faith *(if i ever have twins)*, Skyler, Roxy, desiree, umm idk, i really hope i have a girl! so i can make her a GIRLY girl

~ [Animal :] Dolphins, and kittens

~[word or phrase?] sweetness, douche bag, lmao

~ [flower?] roses *(pink)* hee hee



~*~*~DO YOU~*~*~


~[Live in the moment:] sometimes, well ok most of the time!

~[Talk to strangers that IM you:] depends on if they talk about certain things...but most of the time no.....haha


CAN U DO THIS??!!??

thumbs together: tiffany
nose: 56ifrqy
elbow: tfgrijkufzanbyht
tongue: tiffany
chin: tiffany
foot : ljouoaldr
eyes closed and with one finger: tiffany
back of the hand: ltiffanytg
palm: TIFFANY
mouse: Tiffany
wrist: tiffgnay
big toe: TyIOffsnUy
forehead: alsdkjoyt

fun stuff...

1. Smoked a cigarette: yeah, used to smoke a lot, now its just like...eh casual
2. Smoked a cigar: no..umm eww!
3. Snorted coke: nope never.. hahahaha really i havent
4. Smoked Weed: no, but id be funny as hell if i did!!
5. Been high: no cant ya'llz read!
6. Had sex:no,but i seriously need to!
7. Said "I hope you die" to someone: no i could never say that to some 1 cuz its just not funny!
8. Tried to kill someone: No, but i wish i would've!!! damn you all....
9. Tried to kill yourself: dont feel like talking about that......lets just say more than 1ce
10. Got in a fist fight: yeah with my step brother-what a stupid ass!!!
11. Lied to your parents: Yes what kid hasnt!
12. Given someone a bruise: yes, DUH
13. Ditched someone: yup mike elliott haha fucker
14. Freak danced: yeah lets not go there, last time me and kali attemepted that we fell off our beds!!
15. Stole something:Yeah, accidentally
16. Cut yourself: no, yes, no......not sure
17. Skipped school: yes..a few times.....HAHA
18. Hung up on someone:hell yeah lots of ppl
19. Threw up at school: Yes, in the toilet of my gym class, i wasnt feeling good
20. Done someone else's make-up: yes, all the time, i should get paid!
21. Kissed someone of the same sex: uhh if my mom doesnt count then no, im definately into guys...
22. Had a burping contest: ..no
23. Snuck out: ..got caught..oops
24. Been to a school dance: yes i love em!!! its so fun to get all dolled up!! woo hoo go '07!!
25. Thought your teacher was hot: umm no

ANSWER THESE AND SEND IT TO ME!!!! LUV T

what would you do if:
[1) I committed suicide:]
[2) I said I liked you:]
[3) I kissed you:]
[4) I lived next door to you:]
[5) I started smoking:]
[6) I stole something:]
[7) I was hospitalized:]
[8) I ran away from home:]
[9) I got into a fight and you weren't there:]
what do you think of my:
[1) Personality:]
[2) Eyes:]
[3) Face:]
[4) Hair:]
[5) Clothes:]
general stuff:
[1) Who are you?]
[2) Are we friends?]
[3) When and how did we meet?]
[4) How have I affected you?]
[5) What do you think of me?]
[6) What's the fondest memory you have of me?]
[7) How long do you think we will be friends or enemies?]
[8) Do you love me, or have loved me at one point?]
[9) Have I ever hurt you?]
[10) Would you hug me?]
[11) Would you kiss me?]
[12) Would you make love to me?]
[13) Would you marry me?]
[14) Emotionally, what stands out?]
[15) Do you wish I was cooler?]
[16) On a scale of 1-10, how nice am I?]
[17) Give me a nickname and explain why you picked it. ]
[18) Am I loveable?]
[19) How long have you known me?]
[20) Describe me in one word, just as long as its not like bitch or n e thing]
[21) What was your first impression?]
[22) Do you still think that way about me now?]
[23) What do you think my weakness is?]
[24) Do you think I'll get married?]
[25) What about me makes you happy?]
[26) What about me makes you sad?]
[27) What reminds you of me?]
[28) What's something you would change about me? ]
[29) How well do you know me? ]
[30) Ever wanted to tell me something but couldn't? ]
[31) Do you think I would kill someone? ][32) Are we close?]
[33) Are you going to put this on your journal and see what I say about you?]

QUOTES!!!!!!!!!!!!

The More i see u the more i love you the more i love u the more i miss u the more i miss u the more i cry for u the more i cry for u the more i wanna die for u.. i love you

I had no idea who i was.....then you came along and gave my life meaning.So when you had asked me did i want you i said |No| because i dont want you i|NEED|you.

Once upon a time, something happened to me, it was the sweetest thing, that could ever be, a fantasy, a dream come true, it was the day that I met you

I went outside and blew kisses into the air, one day you'll be reading a book or maybe taking a walk, and seemingly out of the blue, you'll think of me, only because those kisses finally found their way to you

When i tell my firends that i like u they say "awwwwwwwwwwwwww... omg that so cute!!"... but if i told u how i felt would u think that 2...

I'll write y.o.u.r. name on a bullet so when I pull the trigger, y.o.u. will be the LAST thing on my mind..<~~ this is so ...like true but real sad..4 sure

<img:img/drawing/97726_1117106403.jpg>

lyricz
kelly clarkson
Hear Me


you gotta be out there
you gotta be somewhere
wherever you are
i'm waiting
cause there are these nights when
i sing myself to sleep
and hopin my dreams bring you close to me
are you listening?
hear me i'm crying out, I'm ready now
turn my world upside down, fly me
I'm lost inside a crowd, it's getting loud
I need you to see
I'm screaming for you to please
hear me
can you hear me?
I used to be scared of
letting someone in
but it gets so lonely
being on my own
no one to talk to
no one to hold me
i'm not always strong
oh I need you here
are you listening?
Hear me i'm crying out, I'm ready now
turn my world upside down, fly me
I'm lost inside a crowd, it's getting loud
I need you to see
I'm screaming for you to please
Hear me
i'm restless and wild
I fall but I try
I need someone to understand
I'm lost in my thoughts
and baby i'm far for all that I got
hear me i'm crying out, I'm ready now
turn my world upside down, fly me
I'm lost inside a crowd, it's getting loud
I need you to see
I'm screaming for you to please
hear me

hear me
can u hear me



<img:http://www.elftown.com/img/drawing/10550_1096728309.jpg>


[_] give me your number? (_ _ _)_ _ _-_ _ _ _
[_] kiss me?
[_] let me kiss you?
[_] want to get in my pants?
[_] watch a movie with me?
[_] take me out to dinner?
[_] let me drive you somewhere
[_] cut some rug with me?
[_] take a shower with me?
[_] have sex with me?
[_] have a fling with me?
[_] let me buy you a drink?
[_] buy me a drink?
[_] take me home for the night?
[_] let me sleep in your bed?
[_] Sing car karaoke w/ me?
[_] re-post this for me to answer your questions?
[_] give me a piggyback ride?
[_] Come pick me up at 3 am because my car ran out of gas in the middle of nowhere
[_] Lock me in your room and take advantage of me?
[_] lick my cheek?
[_] dance with me?
[_] let me make you breakfast?
[_] help me with homework?
[_] tickle me to death?
[_] let me tickle you?
[_] stick up for me if i was being put down?
[_] play strip poker with me?
[_] get wasted with me?
[_] instant message me?
[_] greet me in public?
[_] hang out with me?
[_] bring me around your friends

<img:http://photobucket.com/albums/1003/Caitriona/elfhopelessr2.jpg>



<img:http://www.elftown.com/img/drawing/66112_1104366318.jpg>

: uhh that about sums it up right about there.. anything else, give me a holler...pz out!!!! center>

http://elftron.lysator.liu.se/img/drawing/101193_1121109418.jpg
Missing: </center>

Age: 17Year of birth: 1989Month of birth: 5Day of birth: 22

Gender: female

Fantasy race personality: Halfling
Elftownworldmap 42°44.028'N 86°37.710'W

Place of living: USA-Michigan

Town: da creek

Known languages
EnglishSpanish

Elfwood artist: No

Elfwood writer: No

Elfwood URL: who

Fanquarters URL: the

Wyvern URL: hell

Home-page URL: cares

Weblog URL: not

Favorite URL: me!!!!!!!!!!!!!! so f*** off my page...lol jk

Elftown crew wannabe: Yes

Favorite drawing objects
fairiesfunnysex
vampires

Computer interests
artchatemail
hatemusic

Music
countrygothheavy metal
hip hopnew agepunk
raprock

Other interests
animalsartboard games
bookscard gamescars
catschasing the preferred sexcooking
crime storiesdancingdogs
eatingelectronicsfantasy
fashionfilmhorses
partypoetryporn
role playingsingingscifi
shoppingtravellingwhisky
writing

Civil status: involved

Sexual preference: opposite sex

Body shape: normal

Height: 163


News about Elftown
Help - How does Elftown work?
Get $10 worth of Bitcoin/Ethereum for free (you have to buy cryptos for $100 to get it) and support Elftown!
 
Elftown – the social site made for fans of scifi and fantasy

Visit our facebook page