Username (or number or email):

Password:

 Register a user on Elftown 

Ravyne Serenity (bored and cold in iowa... lol)

Member #184749 created: 2007-12-17 20:20:14Simple URL: http://www.elftown.com/184749   

Name: Ravyne

photo

this is me... people say i look like Snow White, which is kinda cool, lol. yes, this is my natural skin color, and i have blue eyes. this is one of my pictures taken on my prom night by one of my friends. hmm... wow, looking at this pic i've realized how pale i really am, lol. i guess there's something to that "no sun" thing, lol.

drawing

this is a picture of me laying on my bed with violet eyes and my hair half pulled back, and i have my black dark angel wings on. i love this pic cuz it shows the real me, the me that only certain people notice. most magickally-trained eyes can see peoples' true soul appearance, but most non-magickal people can't. to my witch friends, and my aunt i have violet eyes, a violet aura, and black wings. loooonnngggg story about the wings, but hope you all like the pic.

Elftown titles and orders
Adventurer

Description:
Ok, I'm a Wiccan writer with very adventurous qualities. In case you don't know how to pronounce my name (some people pronounce it Rivine) it's pronounced "raven". I love to read, watch movies of medieval, action, horror, romance, and comedy nature. I am interested in all things vampiric, and occassionally werewolves too. I enjoy nightly strolls through spooky forests (i shit you not) and unless it's winter i usually go out every night. I cast spells on the roof of my apartment building, and have crazy parties with my roomie, Rain. I'm of the gothic lifestyle orientation, and have my own little lair in my room, lol. It's kinda cool. I have a fiance named Alexander and he and I live in Tripoli Iowa. Hmmm... anything else you'd like to know about me, just ask. My myspace will tell you everything about me, if you all want to know... www.myspace.com/darkangel17ravyne

Age: 19Year of birth: 1988Month of birth: 8Day of birth: 19

Gender: female

Fantasy race personality: Halfling

Elftownworldmap missing.

Place of living: USA-Iowa

Town: Tripoli

Known languages
English

Elfwood artist: No

Elfwood writer: No

Elftown crew wannabe: No

Computer interests
artBasicchat
emailgraphicsinformation seeking
musicvideoWindows

Music
alternativeclassicalgoth
heavy metalnew agerock
techno

Other interests
artboard gamesbooks
catschesscooking
dancingfantasyfashion
filmhistoryhorses
LARPpartyplants
poetryreligionrole playing
singingsewingshopping
theatrewriting

Civil status: live together with partner

Sexual preference: opposite sex

Body shape: big breasted

Height: 163


News about Elftown
Help - How does Elftown work?
Get $10 worth of Bitcoin/Ethereum for free (you have to buy cryptos for $100 to get it) and support Elftown!
 
Elftown – the social site made for fans of scifi and fantasy

Visit our facebook page